יום ראשון, 6 במאי 2012

עוגת גבינה בטעם של פעם..

חיפשתי מתכון קל וטעים לעוגת גבינה בלי הרבה עבודה (לפעמים לא בא לעבוד קשה)
מצאתי וקבלתי כל כך הרבה מתכונים שהבחירה היתה קשה .
לקחתי מכמה מתכונים ובניתי מתכון פשוט וקל להכנה ..כל כך טעים שמהיום העוגה תהפוך להיות קבועה אצלי~~!!

מצרכים לבצק:
=========
100 גרם חמאה.
2חלמונים.
1/4 כוס סוכר
כפית תמצית וניל או שקית סוכר וניל.
2כוסות קמח +1שקית אבקת אפיה.


המילוי של הגבינה:
============
קילו גבינה לבנה 5%
1שמנת חמוצה
2חפיסות פודינג וניל.
1/2 כוס סוכר
6ביצים.

אופן ההכנה לתחתית העוגה:
=================
להכניס את החמאה רכה למיקסר להוסיף את הסוכר לערבל עד לקבלת מין מרקם קרמי להוסיף את יתר החומרים ,
ללוש לבצק ..לקחת חצי כמות מהבצק לשטח על תבנית אפיה בקוטר 32+27 ס"מ או עגולה 28 ...להכניס את התבנית למקרר עד שהמילוי יהיה מוכן.

אופן ההכנה למילוי:
===========
להכניס למיקסר את הביצים עם הסוכר להקציף לקצף להוסיף בהדרגה את הגבינה ,את השמנת,ואת האינסטנט פודינג וניל
לערבב היטב שלא היו גושים ..

לחמם את התנור לחום של 180 מעלות ,להוציא את התבנית מהמקרר לימזוג את עיסת הגבינה מעל הבצק לאפות את העוגה כ45 דקות או עד שמתקבל צבע חום בהיר הגבינה נישארת מעט רוטטת זה בסדר ..אחרי הקירור העוגה מתיצבת .
ניתן לצפות בשמנת מתוקה ...

תודה שבאתם לבקר ...
אם אהבתם אשמח לתגובות.
לינדוש

13 תגובות:

  1. ט ר י ל י ל י6 במאי 2012 בשעה 23:19

    לינדוש, זה נשמע ונראה נהדר!

    השבמחק
  2. לינדוש איזה יופי של עוגה, מה שנקרא ערבב הכל יחדיו
    הכנס לתנור ויש עוגה טעימה וקלה להכנה.

    נפלא יקירתי ותודה על המתכון

    רק שאלה קטנה, אפשר לקחת את החלמונים מאלו של המלית?

    אני שונאת שנשאר לי חלבונים כך סתם...

    השבמחק
    תשובות
    1. תענוג לי והכבוד לי יקירה על הביקור...
      עכשיו לשאלתך ..כן את יכולה להוסיף את החלבונים שנישארו מהבצק למלית ..

      לינדוש.

      מחק
  3. לינדוש,יופי של עוגת גבינה.
    נראה מפנקת וטעימה
    תודה לך
    רויטל

    השבמחק
  4. העוגה נראית משגע, לינדוש יקירתי!
    תענוג של ממש,
    קלילה וטעימה בטרוף,
    תודה על מתכון מקסים,
    רותי :-)

    השבמחק
  5. לינדוש על העוגה כתבתי תגובה ולא הצלחתי לשלוח מנסה עכשו
    העוגה נפלאה
    חיבוקי יקירה

    השבמחק
    תשובות
    1. טובה"לה תודה יקירה על הביקור ..
      עוגה אכן טעימה ....וקלה להכנה.

      באהבה לינדוש.

      מחק
  6. איזה יופי היא נראית! תמיד שאני מכינה עוגות גבינה הן מתפרקות לי. הבן זוג דווקא מפרגן ואומר שהן מאוד טעימות (גם אני חושבת), אבל משהו במראה פשוט לא עובר.

    השבמחק
  7. הי לינדוש, נראה מצוין וינוסה בקרוב אבל רציתי לוודא לפני שאני מכינה, משתמשים רק בחצי מכמות הבצק לתחתית ? מה עושים עם החצי השני?

    השבמחק

לאוהבי לחם